zondag 23 mei 2010

Eindelijk.....

Hallo lieve allemaal,

Eindelijk zijn de bestralingen begonnen!!! Ik heb er nu 9 gehad en nog 15 te gaan. Vorige week dinsdag om 10.15 uur lag ik dan echt onder het apparaat en ben ik ook daadwerkelijk bestraald. Ik dacht dat er allemaal laserstraaltjes uit het apparaat zouden komen, maar helaas....je ziet en merkt (gelukkig)niks van de bestraling. Ik heb nu alleen al erg veel last van mijn keel en slokdarm dus eet ik nu yoghurt ipv brood en heb ik twee soorten medicijnen om toch nog te kunnen blijven eten. Het heen en weer reizen gaat me ook niet in de koude kleren zitten dus ben ik erg moe en slaap overdag een uurtje. Is voor mij heel wat, want ik ben niet zo van het slapen 's middags!!

Vanaf 24 mei (tweede pinksterdag) woon ik weer in mijn eigen huis. Mochten jullie willen bellen dan kunnen jullie mij dus gewoon thuis bellen of natuurlijk mobiel.

Tweede pinksterdag gaan ook Jet en Willem op vakantie. We moeten ze om 08.00 uur op Schiphol afzetten en om 10.30 uur vertrekt hun vliegtuig (althans dat is te hopen, je weet nooit welke aswolk er nu weer hangt) naar Afrika. Ze hebben er erg veel zin in en alle koffers en handbagage is gepakt. Dinsdag 22 juni zullen zij weer landen op Schiphol.

Nou dat was het in een notendop. Ik spreek jullie allemaal snel.

Dikke kus Debby

2 opmerkingen:

  1. Lieve Debby,

    Tjonge je krijgt het ook wel voor kiezen, maar dat geldt ook voor alle naasten om jou heen. Mbt de bestralingen, dat zal ongetwijfeld erg veel van je energie eisen maar je komt iedere dag dichter bij de laatste bestraling. Wij denken aan je/jullie!
    Lieve groetjes uit Zwolle
    Marleen en Edwin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieve Deb,

    Goed dat ze eindelijk zijn begonnen. En ik kan mij voorstellen dat je moe bent. Bestralingen in combi met reis.
    Ga je straks even bellen!

    Liefs Birgit

    BeantwoordenVerwijderen