woensdag 17 november 2010

er even tussenuit

Hallo lieve allemaal,

Allereerst willen Rene en ik iedereen bedanken voor de enorme belangstelling voor ons huwelijk. Wij hebben een onwijs gave en mooie dag gehad en van iedere seconde genoten. Bedankt voor de kaarten, geld, kado;s en al het andere wat we van jullie hebben ontvangen. Het was echt hart verwarmend!!!!

Na onze prachtige huwelijksdag werden we de volgende dag getracteerd op een ontbijt op bed (nogmaals bedankt Hans en Regina) en dat was echt super lekker en gezellig. Ik voelde me erg goed dus Rene en ik zijn op een kleine honeymoon geweest naar Valkenburg en Maastricht. Heerlijk gewinkeld, gegeten, hotelletje en weer gewinkeld in Maastricht. Erg lekker. Maandag had Rene ook nog vrij en hebben we een aantal zaken voor mijn crematie geregeld. Niet het leukste om te doen, maar het moet toch gebeuren (tenminste als je Debby heet en je alles naar je eigen hand wil zetten...hahaha).

Woensdag kreeg ik dan mijn eerste (officieel de tweede) chemo kuur. Mijn bloed was tip top in orde dus alles moest goed aan. En jawel, het kan ook goed gaan. Ik was om 13.00 uur in het ziekenhuis en om 15.30 uur liepen we het ziekenhuis weer uit. Ik voel me de eerste dagen na de chemo altijd vies, moe en brak. Ik heb donderdag dan ook de hele dag op bed gelegen en vrijdag tot en met zondag op de bank. Ik was ook weer goed voorzien van oppas, allemaal weer heel hartelijk dank daarvoor.

Nu is het woensdag en sta ik aan de vooravond van mijn gewenste weekend weg met het "gezin". Ons gezin bestaat officieel uit pa en ma van Someren, Jasper en Barbara en Rene en ik. Maar wij hebben ons gezin jaren geleden liefdevol uitgebreid en dus gaan Rene en Rene en Mirjam ook mee met ons familie uitje. We gaan naar het o zo bekende Mander in ........heel goed Twente! Ik heb er heel veel zin in. Jet denkt dat de oorlog gaat uitbreken als we daar zijn dus die heeft voor weeshuizen vol al eten en drinken (lees drank) ingeslagen!!! De spellen zijn ingepakt en het goede humeur is er ook dus dat gaat helemaal goed komen.

Jullie horen weer van mij. Dikke kus Debby en natuurlijk Rene

1 opmerking:

  1. Zo getrouwde luitjes!

    Ik vond het super fijn om bij jullie huwelijk te zijn. Heel bijzonder en Deb je zag er erg mooi uit. En Rene, 't pak stond je erg goed..:-)Geintje, jullie beide zagen er erg mooi uit. Leuk om wat mensen van vroeger te zien! Voor wie dit leest: jullie zijn helemaal NIKS verandert... nee echt niet.

    Dus nu zitten jullie lekker in het Twenste land. Met fijne mensen en het zonnetje heeft er ook zin in. Genieten dus!

    Dikke kus Bir,

    Ps Nika komt er maar niet over uit dat jou man hetzelfde heet als zijn opa. En hij blijft mij vertellen dat, zodra hij de foto ziet, dat zijn opa toch echt niet is...briljant kind heeft ie van zijn moeder!

    BeantwoordenVerwijderen